"Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου, βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί". Ζίγκμουντ Φρόυντ

1/4/20

ΝΕΚΤΑΡ - Μαρία Παγώνη


Πριν φύγεις, μείνε.

Μείνε για λίγο να ξαποστάσεις, πάνω μου.

Πλημμύρισέ με

από το ύδωρ το αλμυρό του κορμιού σου,

καθώς σπέρνεις μέσα μου,

όλο το βιός του πάθους σου.

Μείνε εκεί και στάσου για ώρα πολλή,

μέχρι να με ανταμώσεις

κάτω στον κήπο της αυγής

και του σκότους  μας.

Γυμνή, με ένα πλεγμένο

στεφάνι γιασεμιού στο κεφάλι.

Τα μαλλιά μου,ξέμπλεκα

να ανεμίζουν στον αγέρα της ανάσας σου.

Τα χέρια μου χορεύοντας

να ταξιδεύουν στη νωπή σάρκα σου

και τα πόδια μου παραδομένα

στη χλόη της αβύσσου σου.

Πριν φύγεις

δέξου με και ράντισέ με

με τα ρόδα από τα φιλιά σου.

Πριν φύγεις, βούτα με στις παλάμες σου

σαν κρυστάλλινο νερό και πιες με.

Τώρα, μπορώ να ταξιδέψω στις φλέβες σου

φτάνοντας στον άβαθο πυθμένα σου

καθώς τα βήματά σου δρασκελίζουν τη φυγή σου.
...

Οι εικόνες που ακολουθούν είναι από το δελτίο τύπου 
και αφορούν την πρόσφατη έκδοση της ποιητικής συλλογής 
της ποιήτριας 
με τίτλο"Αίσθησις"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spectre - Project 'Poetry in Side" Interaction of Arts

PROJECT "SPECTRE" POETRY IN SIDE | INTERACTION OF ARTS

EXPERIMENTAL PROJECT - POETRY IN SID E | INTERACTION OF ARTS

POETRY IN SIDE | INTERACTION OF ARTS